Äripäevalt on ilmunud raamat "Sotsiaalmeedia kunst" - käsiraamat kõigile sotsiaalmeedia abil turundajatele:
"Sotsiaalmeedia on kujunenud üheks peamiseks turunduskanaliks ‒ ükskõik
kas püüate reklaamida mõnd äri, toodet või iseennast. Guy Kawasakile ei
leidu selle valdkonna asjatundjana võistlejat. Ta on legendaarne Apple’i
propageerija ning üks blogimise, tviitimise ja Facebooki äris
kasutamise pioneere. Nüüd on ta üheskoos Peg Fitzpatrickuga ‒ kes tema
sõnul on parim sotsiaalmeedia tundja, keda ta elus kohanud on ‒
kirjutanud käsiraamatu, mis aitab teil saavutada oma aja, raha ja
pingutuste väärilise läbimurde."
Raamat on saadaval paberkujul ja e-raamatuna: http://pood.aripaev.ee/sotsiaalmeedia-kunst-2
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar